fredag 9 maj 2008

Könstitt

Jaha, då var man en sån där bloggare då. Könstitt, som vi säger i Värmland. Nej just det, jag är ju malmöit sedan nio år, och här heter det visst "ondorrlett". Jag är liksom lite kluven, både när det gäller bloggandet och var jag hör hemma i landet. Man ska ju ha så mycket intressant att säga i sin blogg, om mascaror och handväskor och så. Jag hade mest tänkt lägga upp serier och illustrationer. Och en och annan galenskap. Men det här ska bli kul. Hoppas du som läser dessa förvirrade rader tycker detsamma! Då har man satt igång då. Vassego, här kommer en betraktelse i serieform!
© Malin Biller 2008

1 kommentar:

Nina sa...

Wow. Malin, du är ju helt fantastisk! Din sköna tecknarstil, din härliga humor...UNDERBART!! Respekt till dig!

Hittade din blogg av en tillfällighet när jag Googlade på "klippdockor", och föll pladask för din fetisch-gubbe.

Det ser ut som att du har slutat blogga? Pliiis fortsätt, och jag lovar att följa din blogg troget!

Jag kommer också från Värmland, är född samma år som du och har flyttat till DK för många år sedan. Jag är läkare, men fuskar liiiite som illustratör på fritiden (inte alls så proffsigt som du gör, såklart!). Kändes som ett sammanträffande på något vis, men det är det väl inte..hehe! :o)

Kram!