fredag 5 februari 2010

Nakna tanter och porr


Penselpennor från Muji= porr!

Jamen gu´kväll på er! Sitter här och bibbar för mig själv. Nädå, så illa är det inte. Kärleken finns i andra rummet med resten av bibben (Gud så tramsigt ord. "bibba"! Låter som en sån där innebrännarfinne. "Jag har fått en bibba i ansiktet, vill du hjälpa mig klämma den?") och snart ska jag göra honom sällskap. Ville bara blogga lite först. Och ännu har jag bara smuttat på bibben, så då anser jag mig vara trafiksäker på internet. Fast helt nykter kan jag inte vara, för jag upptäckte just till min förfäran att jag tycker att MmmmBob med Hanson är riktigt svängig, och att jag blir nyfiken på vad pojkvaskrarna mumlar om när de sjunger, får kanske googla på låttetxten...? nä, stopp!!!
Spotify + alkohol= livsfarligt för ens självbild!

Det gick bra på vattengympan. Även om jag inte riktigt visste vart jag skulle titta när en liten, liten tant, låååångsamt klädde av sig naken precis framför mig. Jag satt liksom instängd i min hytt, då hennes rollator blockerade min flyktväg. Visst är jag van vid gammal hud och rynkiga bröst från min tid i hemtjänsten, men då var man så stressad och totalavstängd att man inte led av det. Jag vill väl inte säga att jag direkt led av att se denna nakna tant, hon var säkert en stilig nudist, men jag var rädd att HON skulle känna sig generad. Det faktum att hon faktiskt ställde sig mitt framför mig och strippade talar dock emot det.
Sedan står man i sin egen lilla värld av blommor och gör övningarna som sjukgymnasten skrivit upp åt var och en. Plaskande i varmt vatten och i maklig takt. Ändå har jag träningsvärk nu.

Efter det unnade jag mig en döskön massage. Det är min väninna som utför dessa underverk. Tack Marianne, du är guld värd! Jag sitter som en hunchback när jag jobbar, och det straffar sig i längden... Bra att knölas ut och knådas rätt ibland, så man inte blir helt krum.
Jobbat har jag också hunnit med idag, det blev en del ganska bra idéer tycker jag. Ska bara fila till dom lite, och döda några darlingar, så ska ni nog se att det kan bli strippar av dom.

Och då passar det fantastiskt bra att jag just idag fått hem en massa ny PORR! Bästbästbästa penselpennorna från Muji! Jag blir helt till mig i trasera! Kolla spetsen! Det är grejer det.



Nä, tillbaka till bibben.
Mors!

Inga kommentarer: