tisdag 23 februari 2010

Inte utan min fleecebyxa



Ojoj, det blev ett sent bloggande ikväll! Hoppas det finns fler nattuglor än jag därute!
Just nu har jag så mycket att göra, att det känns som jag inte får någonting gjort. Jag schemalägger ju varje arbetsdag(och natt), delar upp jobben och projekten över dagen. Det är bästa sättet för mig, men lite frustrerande just nu, då det känns som om inget blir färdigt. Kan dock inte välja bort och prioritera om i jobben, får helt enkelt köra på så mycket jag orkar och stryka det minst livsnödvändiga.

Nu börjar jag få resfeber, fast av den braiga sorten. Man märker att man blivit lantis (läs: fleece-white trash), när man redan på tisdagen börjar planera vad man ska ha på sig när man åker till storstan på lördagen. Fleece funkar inte i Stockholm. Jag vill ju se så där snajsigt serietecknarhipp ut. Får nog lägga en toning i utväxten också, så jag ser ut som folk...

Snälla, snälla, kom och få en signerad bok av mig!!! Seriebattlandet är ingenting i jämförelse med mina nerver inför en signering. Kooooom! Ni får kaaaaaakor! Och så får man alltid välja om man vill ha en tant eller gubbe när jag ritar en personlig teckning i boken.
Det ska bli skoj att komma ut bland fint folk. Men ska jag vara helt ärlig, kommer jag nog snart längta hem till "Ockle"; till sambon och fleecebyxorna.

Inga kommentarer: