måndag 14 maj 2012

Dagens ostbågsproblem

Det måste vara nåt fel på mig; Jag är hungrig precis hela tiden!! Den här tiden på månaden finns det ingen botten i mig. Helst av allt skulle jag vilja fullkomligt
en stor påse ostbågar i detta nu, men min nya livsstil tillåter inte det. Det är inte ofta jag känner längtan efter onyttigheter nuförtiden, GI-metoden är så snajsig på det sättet, att man håller sig mätt och nöjd. Bara dessa dagar varje månad, när hormonerna stökar till min aptit. Då drömmer jag om ostbågar på natten. Hur sjukt är inte det? Finns ju liksom inget att kompensera just ostkrokar med, inget smakar "nästan" som ostbågar (eller? Jag tar gärna emot tips!!). Frukten jag nu knaprar på gör det definitivt inte.

Och det, mina vänner, var Dagens i-landsproblem.


Från det ena till det andra: Den här ger mig noppeskinn på ett behagligt vis.


Pöss!

Inga kommentarer: