torsdag 3 maj 2012

På kullen vid fritids


Nu har jag suttit uppe för länge igen! Jag är en obotlig nattuggla. Men fullt så här sent vill jag inte vara vaken, jag mår bäst om jag kryper till innan ett på natten. Ja, ursäkta mig Intresseklubben, jag inser att ni måste få slut på anteckningsblock vid det här laget!

Det har varit en strålande vacker dag här i Göteborg. Dock har jag ägnat mestadels av den inomhus vid ritbordet. Fast jag tog mig en liten idékläckar-runda i skogen förstås. Och så blev det en tur in till gymmet. Där var det dock inte så mycket fågelkvitter, utan mest toner av dunka dunka-musik och klonk från maskiner. Men det har ju också sin charm.

Vad kan mer sägas om dagen? Jo, min fine vän Anders fyllde 33. Det är inte klokt att vi blivit så infernaliskt gamla, han och jag! Fine lille Anders, vad hade livet varit om vi inte börjat prata på kullen vid fritids den där dagen? Tack för att du är min vän!

Nä, nu ska den här nattugglan gå och lägga sig. Ho hoo på er!


Två av mina bästa vänner i världen. Anders är han utan grön luva.

Inga kommentarer: