lördag 5 maj 2012

Full av färgläggning

Klicka på'n så går den att läsa! 


Idag har jag varit ute en hel massa, precis som figuren ovan. Det är så jäkla skönt att det är grönt och sådär kvittrigt ute! Snart är det sommar hörrni!

När jag är inne, är det intensivt jobb som gäller. I dagarna måste jag leverera ett gäng strippar i gråskala till finländska Hufvudstadsbladet. Sedan ska jag färglägga samtliga också, och skicka till övriga tidningar.
 Nu strävar jag och min agent mot att få in Biller i fler stora dagstidningar. Det hade ju varit toppen med GP, så här innan boksläppet i början av hösten... Håll tummarna, eller ännu hellre; Maila de stora tidningarna och kräv att de ska ta in Biller omgående! Så lovar jag en blöt puss i nacken på Bokmässan (om du sköter din personliga hygien, vill säga, jag har extremt känsligt luktsinne.)

Nej nu känner jag att det är dags för lite kvällsgröt! Det lägger sig så fint i magen lagom till läggdags. I morgon är en ny dag, full av färgläggning.

Pöss!

Inga kommentarer: