tisdag 8 maj 2012

Ge mig macaroni

Annars mår ni? Jag är speedad efter en kvälls extremt intensivt arbete. Det är sluttampen på nya boken nu. Behövs bara ett förord samt några små illustrationer. Och så ett jättejobb att sålla material förstås och att korrekturläsa allt. Men det får jag hjälp med som tur är.
Så till bokmässan, finns Allt du behöver ute. Hoppas den ska sälja riktigt bra och få finfinaa recensioner!

Och nu känner jag att det kurrar i nattjobbarmagen. Inte blev det bättre av att jag nostalgikikade på denna trudelutt:
Får nog ta mig lite canneloni macaroni.
... Och lasaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagne!

3 kommentarer:

Älfgärdet sa...

Har just upptäckt dig & dina verk! Gick rakt in i hjärtat! Underbart att höra att det snart kommer mera :)

CMB sa...

La Bussola, pompeij...Pescatore, vesuvio... Åh, vad sugen på pizza jag blev :-)

Malin Biller sa...

Tack å bock:)