fredag 21 december 2012

Förkylningens ansikte (eller: Allt klär en skönhet)

1,5 liter. Exakt så mycket gegga och snor har jag snutit ut ur huvudet det senaste dygnet. Aaaah! Ja ok, jag kanske höftar lite, men på ett ungefär. Men än så länge har ju inte världen gått under i alla fall, och det är jag glad för. Och jag är inte fullt så lik Phil Spector som jag var igår. Nu ser jag ut så här; närsynt, rödnäst och rödögd. Och lite lätt förvrängd.) Det går framåt.

Idag tänkte jag försöka bli klar med en massa idékläckande, så att jag hinner färdigt en laddning Billerstrippar efter jul. Hoppas att mannen inte är alltför krasslig, för i morgon ska vi åka till mamma och styvfar och det ser jag så mycket fram emot. Men känner han sig för hängig, blir det ju svårt... En annan har ju inget körkort (ännu)...
Men OM jag skulle få ett, vet jag ju vilket foto jag skulle använda på det!

Inga kommentarer: