torsdag 27 december 2012

I'm back!

En sån fin jul det blev! En stillsam sådan. Nu känns det, som alltid så här års, så tomt att julen är över... Jag är rätt barnslig när det gäller det där. Sörjer att det är slut med tomtar, pynt och glitter, ett helt år till nästa gång. Nyår är inte min grej, totalt omysigt. Så är det en evighet till sommaren, med slask och tö och mörker. Nä fy, vad deppigt. Ursäkta! Varje årstid har sin charm, men jag måste erkänna att jag aldrig riktigt lyckats se vad det skulle vara för speciellt med just vad januari, februari och mars.

Hur har ni haft det i jul? Blev det många paket och magen full av ris a' la malta? Själv fick jag bland annat Neil Youngs självbiografi och en fin halsduk, och jag åt mig bara lagom illamående. En perfekt jul, med andra ord!

2 kommentarer:

Lisa sa...

Hej! Jag stjäl en illustration av Samhall, säg till om du misstycker så plockar jag ner (http://mondokanel.wordpress.com/2012/12/28/myndigheter/). Härlig blogg, förresten!

Malin Biller sa...

Hej Lisa! Bara att plocka:)