måndag 31 december 2012

Gott nytt år på er!

Här kommer en bildkavalkad från mitt gångna år:
En salig blandning av serietecknande, Första Maj-tåg, och annat livsviktigt.

Många sommarpromenader och tonvis av bär...

I skogen hos mamma och styvfar med humlesurr och grandoft...
Och i pennskogen på ritbordet...


Häng i Helsingborg med finaste Kajsa...


...Och hos Greger och katterna i Malmö.

Jag fick krama om många gamla vänner. Och strosa runt på minnenas Möllan...
Har till och med sjungit karaoke, och var så här nervös innan:
En och annan chokladruta har det blivit...
Och så har jag pratat med en hel del kor.
Tränat har jag också gjort rätt mycket. Och sett så här rödmosig och speedad ut efteråt:
Jag släppte en ny bok (Allt du behöver) och fick en tjusig godiskaktus i present på min och Jennys releasefest. En hel drös fina människor från Serieateljén har jag lärt känna i år!
Det har varit ännu en bokmässa. Jag mötte Fröding i år!

Så flyttade vi, TVÅ gånger. Och  handlade en del nytt till hemmet.
Många trevliga stunder bidde det.
Och ganska mycket webbtevetittande (eftersom vi gjorde oss av med teven).

Jag fick en randig kompis.
Och jag fotade mycket röda bär och höstlöv på Instagram (nedan, utan filter).
Jag fick lära mig att världens bästa utsikt har sitt pris... Hej mjölksyra!
Och så har jag kläckt väldigt många idéer i diverse idéböcker. Det här är min finaste.
Så blev det advent och jag mös ända ut i tårna.
Och det blev jul i Billerstugan, med tomtar och tindrande tecknarögon.

Och nu är det visst ett nytt år. 2013 ska bli riktigt bra, hörrni!

Inga kommentarer: