söndag 22 april 2012

Bara gunatt


Herrrrrrrrrrrrrregud! Som Ranelid sa.
Jag är SÅ trött! Till råga på allt, verkar det som om maken och jag dragit på oss något virus. Han ligger däckad stackarn, och jag känner mig lite influensig... Måtte det gå över innan torsdag, för då ska jag ju åka till Stockholm. Jag får passa på att ta det riktigt lugnt nu. Måste bara få ihop ett gäng strippar och lite annat innan jag sticker.

Jag har haft finbesök i helgen, av min vän Malin. Vi har strosat runt på stan, ätit gott och snattrat en massa. Och så har jag gått runt och sagt "The other girls must be crazy if they think they' gonna beat ME: Honey Boo-boo-child!" för så säger den här lilla damen och det har jag fått på hjärnan. Det är ju hemskt hela fenomenet med skönhetstävlingar för barn, men jag kan inte låta bli att älska denna lilla kavata dam mitt i eländet.

Nej, go' vänner, nu måste jag lägga mig och vila mitt virus. Ryggen värker nåt infernaliskt och bihålorna gnisslar.

Så med tanke på smittorisken blir det ingen pöss ikväll. Bara gunatt!

Inga kommentarer: