onsdag 18 april 2012

Den som läser får se.

Vilken trevlig dag det blev! Första delen spenderade jag med Helena och vi fick mycket gjort och pratat. Jag har även varit hos en både bra, billig och trevlig frisör (me like!), tränat en stund, hunnit med en hel del jobb och ätit en delikat middag med maken. Nu är jag trött.

Men efter en liten paus i tevesoffan, tänkte jag putsa på det sista på min nya bok. Måste även lyssna klart på En dåres försvarstal innan det är dags för samtal kring boken på seriefestivalen. Det är svårt, för jag blir alldeles vansinnig på karln och måste ideligen ta pauser i läsandet. Jag tycker han är rätt dum, i alla fall i första halvan av boken. Får se om han bättrar sig till andra. Kanske herr Strindberg plötsligt bestämmer sig för att bli feminist, sluta vara självupptagen och kastar av sig offerkoftan.
Den som läser får se.

1 kommentar:

CMB sa...

Den som lyssnar får se!? ;-)