måndag 27 augusti 2012

Blöt puss i nacken



Häj häj! Siter i Seriateljén och snorar. Har åkt på en förkylning. Den verkar rät lindrig (peppar peppar) än så länge, men gör att jag 1. Låter som en försupen estradpoet, 2. Snorar som en hel dagiskull, 3. Inte kan tänka riktigt bra. Ändå har jag fått en del gjort. Vi har haft möte angående releasefesten nu. Här ovan ser du inbjudan. Har du vägarna förbi Götet, kom!!

Och nu är "Facebook-grejen" igång (jag är inte så verbal. Vet inte ens vad ordet "verbal" betyder. Och kan inte hitta någon adekvat synonym i mitt snoriga tillstånd). Gå in och gilla Biller på Facebook! Här.
  den sidan kommer jag varje dag lägga upp en ny bild. Och du kan själv ladda upp foton som jag kan "billerfiera". Det kommer också lottas ut ett antal ex. av Allt du behöver, samt fina serieoriginal.

Och ju mer du hjälper mig att sprida budskapet om min nya bok, desto fler blöta pussar i nacken lovar jag dig på Bokmässan, eller för den skull på releasen!
Snor på er!

Inga kommentarer: