söndag 19 augusti 2012

Nästan


Åååh! Det känns som om jag druckit alldeles för mycket kaffe, är helt koffein-stirrig! Fast det var många timmar sedan mitt senaste Zoegas-intag. Är det nån jäkla fullmåne eller vad är det här? Och inte har jag någon arbetsdisciplin heller, siter bara och tramsar runt på YouTube.

Jag och maken har sett på spökfilm i kväll. Den var rätt bra och ganska läskig. Det badades mycket i filmen, onödigt mycket. Men jag ger den ändå 3 och en halv Biller i betyg, klart sevärd!
The Awakening hette den visst.

Nu har jag plöjt vartenda avsnitt av the Graham Norton show som någonsin visats! Jag sörjer. Enda trösten är, att det varje vecka kommer nya med min irländske favorit. Han är så fantastsisk den där Norton, hans mimik, hans tajming, hans kvicktänkthet. Har ni inte sett the Graham Norton show, så gör det! Finns på YouTube om man inte har BBC. Det här är mitt favoritavsnitt.

Nu ska jag bara titta på ett klipp till med konstiga djur, sedan ska jag börja skissa. På hedersord! Eller kanske två, vi får se. Men aldrig mer än fyra, i alla fall inte fler klipp än tio. Det kan jag nästan lova. Nästan.

Inga kommentarer: