tisdag 27 september 2011

Baaaaajs!

Baaaaajs! Jag kan varken ringa eller maila eller något annat livsviktigt! 3s hela nät ligger nere (beräknades vara klart för fyra timmar sedan...) Känner mig helt isolerad från omvärlden. Som tur är kan jag tjuvlåna makens dator så jag kan komma ut på nätet, han har en annan operatör. Men man kan ju bli tokig för mindre!
För att öka min irritation ytterligare sitter jag med en hemsida från medeltiden, som jag inte kan förnya själv, utan är beroende av att nån annan har tid och lust att hjälpa mig. Sånt gör mig frustrerad! Men om någon vänlig själ därute kan förklara på ett lättfattligt sätt hur man liksom "flyttar" sin befintliga hemsida till nåt mer bloggaktigt/gör om den till nåt som är lätt att ändra i för en html-analfabet, så ska du få min ena njure! Jag vet precis hur min hemsida ska se ut, problemet är att jag inte KAN och jag hatar att inte kunna. Jag vill ändra min hemsida nuuuuuuuuu.

Nu ska jag laga blomkålsmos och pannbiff. Det lär väl bli bajs av det med.


2 kommentarer:

Ellen sa...

Jag har hyfsade HTML-kunskaper. Kanske jag kan hjälpa till. Jag kan inte lova något, men om du berättar hur du vill ha det kan vi säkert hitta på en lösning. Du vet var min mejl-låda bor.

Caroline Dyfverman sa...

Du är duktigt på att laga mat och mycket mer <3 Ta hjälp av Ellen eller gör en egen i ex Microsoft Office Publisher, jag har gjort min där. Ha d bäst.