torsdag 8 september 2011

Integritet kallas det

Min kompis har blivit fem veckor nu, store killen.

Idag är jag på gott humör. Fortfarande lite trött efter stockholmsvistelsen, men det går nog över. Glad helt enkelt. Sitter och lyssnar på T-Rex och fulpysslar sköna damer mindre sköna. Det ska bli smycken, som kommer att gå att köpa bland annat här sedan.
Det bidde en Nyköpingstripp idag, med besök hos Annica och hennes kisse, lite träning och annat trevligt.

Strax ska jag ta mig an att tuscha strippar, och förhoppningsvis hitta en ny, bra ljudbok att "bli setandes med" (så beskriver jag en riktigt god ljudbok, den får mig att sitta kvar vid ritbordet och inte bli rastlös).



Vet ni, jag träffade en sån bra läkare idag! Har äntligen gjort slag i saken och lämnat det sjunkande skeppet (läs: bytt vårdcentral), och det var en enorm skillnad. Hon var trevlig, glad och kunnig. Och min fula leverfläck som jag inbillat full med cancer visade sig vara en vårta. Inte så charmigt, men jäkligt mycket skönare än det första alternativet. Så nu vet ni det också, jag har en vårta. Min mamma ber mig ofta att vara mindre självutlämnande. Därför tänker jag inte berätta här att den sitter på muffen.

Integritet kallas det.





1 kommentar:

Malin sa...

Ho ho haa haa! Skönt att du sätter gränser.