onsdag 7 september 2011

Inspirerad

Wow, vilka inspirerande dagar jag haft i Stockholm! Jag har hållit en workshop i att lära ut bildberättande för Illustratörcentrum tillsammans med andra kreatörer, och har fått träffa helt fantastiska kollegor. Och det var mysigt att umgås mina vänner Anders och Mariann. Och så hade jag ett givande möte med Ersta Vändpunkten, dessa guldklimpar till människor.
Nu har jag massa ny energi och skaparglädje till nya projekt. Detta kommer jag leva på länge.

Och nu ska det bli skönt att komma hem och pussa på maken, lägga upp fötterna och bara smälta alla intryck. Och att sätta sig vid ritbordet, icke att förglömma. Dä ä mitt liv, dä se! 

Det är mycket jobb hela september, och en intensiv Bokmässa, så jag får planera min tid väl och se till att motionera mella varven (och snarka en del i soffan) så att jag orkar allt. 

Japp, det var väl allt för i kväll. Over and out for now.

2 kommentarer:

Caroline Dyfverman sa...

Så glad för din skull :) Klart det blev bra för du är så underbar som människa och så duktig på det du gör. Kram

Helena sa...

Härligt!