lördag 17 september 2011

Glad


Bilder från www.dottyzebra.se


Nu är det officiellt, och jag kan äntligen skryta om det: Jag har fått priset Urhunden för bästa Svenska serieroman. Min idol Shaun Tan får för bästa utländska album. Jag är så glad! Har visserligen tryckt på hemligheten sen i våras, men nu känns det verkligt på ett annat sätt.
Tänk om lilla, ledsna Malin kunnat drömma om att hennes historia skulle få så fint pris! Det delas ut på Bokmässan, av min mammas idol Dick Harrison.
Så nu vet ni det.

Och nu kan man köpa mina smycken på förträffliga Pernillas webshop, Dotty Zebra! Kika in här! Hon tillverkar en massa fina grejer. Var inte oroliga att smyckena ska ta slut, jag pysslar nytt hela tiden!
Nu ska jag fira med en kopp thé och färgläggning.

Pöss å gunatt!

5 kommentarer:

Henrik Fakir sa...

Ett riktigt stort grattis till vovven. Vi ses på mässan

Anonym sa...

Ett stort grattis, är såå glad för din skull :-)
Sänder en massa kramar från Krillehöla :-)

Anneli

Helena sa...

Grattis!!!!

Ellen sa...

Men grattis! Det är du verkligen värd!

Caroline Dyfverman sa...

Stor grattis, är så glad för din skull, du är väl värd detta pris. Kramilikram