lördag 24 september 2011

Häj från mässa'!

Dagens pyssel: Hitta Jan Guillou! (Ledtråd: Han finns inte på bilden)


Häj på er! Ursäkta att mitt bloggande varit dåligt de sista dagarna! Bokmässan tog på mina serietecknarkrafter, men oj, vad kul jag haft. 
Sitter nu med lilla mamma på väg mot Västergötland och korna. Det ska bli gött att vila sina trötta fötter och bara ha tyst runt sig, efter allt gående, stående och surr.

Urhunden fick jag i eftermiddags av självaste herr Harrison (Inte George alltså, utan Dick). Tack Dick och alla hedersknyfflar på Seriefrämjandet! Och tack alla ni vänner och kollegor, Frödingsällskapare, redaktörer, förläggare, serieläsare och andra, för att ni förgyllde min Bokmässa!

Imorgon bär det av till Oxelösund, med min fina nya plakett, skoskav och ett förnöjsamt sinn.

Over and out for now.

Inga kommentarer: