måndag 5 december 2011

Underliga erbjudanden

Hallå eller! Måste öva mig på Göteborgskan ju. Men det kan jag lova er, jag kommer aldrig börja dra ordvitsar! Eller gilla På spåret (med gamla uppsättningen programledare). Däremot tror jag att jag kommer trivas i Göteborg. Och jag har fått erbjudande om en plats i helmysiga Serieateljén.
Det har ringt några på annonsen jag satte in i GP. Varav ett erbjudande i alla fall var liiite intressant (lägenhet som varit kontor, i industriområde i Mölndal...). Och två knepgökar med underliga erbjudanden har hört av sig. Så vi fortsätter leta lya.

Nu ska jag jobba lite med Lovisa Ståhls musikvideo. Jag har så dåligt samvete, det har varit så mycket sista tiden, att jag inte hunnit med att pula med den. Men nu så. Så tänkte jag pyssla färdigt lite julklappar till mina malmövänner. Jag far söderut på fredag. Allt till tonerna av Bing Crosbys White Christmas. Ja, pysslandet alltså, inte malmöfarandet.
Pöss å ajöss

Inga kommentarer: