fredag 16 mars 2012

Jag visste det!


-Att de där tjocka, svåra böckerna på makens nattduksbord bara var en täckmantel för vad han verkligen läser (han är alldeles för söt så avancerad litteratur); min och Ellens nya PIXI-BOK!! Hi hiii!



Den blev riktigt fin. Och nu har jag en rejäl laddning miniböcker hemma. Älskade själv pixi som barn, så det är en ära att ha fått göra en med Ellen.

Nu ska jag raskt i säng (som de där olydiga ungarna i Elsa Beskows Hattstugan, ni vet de med den ensamstående dubbelarbetande morsan, de som anlägger mordbrand därhemma. Fast jag slipper "riset smaka". Men får ej heller honungskaka.)
Om Elsa levt, skulle hon säkert göra massvis av pixis!




4 kommentarer:

Pernilla sa...

Åh så coolt med en egen Pixibok!!
Du är ju bara bäst!
kram

Viola Vamp sa...

Åh vad fin!

Var kan man köpa den någonstans?

Malin Biller sa...

Tackar:) Jag tror den ska gå att köpa lite varstans, på min tid kunde man till och med hitta dom i mataffären.

Caroline Dyfverman sa...

Du är så duktigt, får jag köpa en bok? Kram