onsdag 21 mars 2012

Too much information


Häj häj! Ännu en dag i Paradiset, som Sally Santesson brukade säga. Fy bubblan vad jag inte mått bra idag! Yrseln har inte gett med sig (ska testa dina knep Helena!), så jag var hos doktorn. Får se vad provsvaren säger. Har en känsla av, att det kan vara stress som utlöst det hela. Allt runt flytten, så datakrasch och morfars död på det... Så nu har jag hittat en bra massör/akupunktör jag tänkte testa, för att varva ner, unna mig nåt mysigt och ta hand om min hyperstela spänningsnacke. Det ska bli skönt!

Så i kväll tänker jag ta det lugnt, äta nåt gott och glo en stund på teve. Så hoppas jag bli mer spirituell i morgondagens inlägg.

Pöss!

Ps. Såg nu, när jag skulle kika på mina wi-fi-inställningar att en av våra grannar har ett nätverk han har döpt till Bullmus. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den informationen.

Inga kommentarer: