torsdag 28 juni 2012

Kom och köp!

Nu, mina vänner kommer det ett sommarerbjudande ni rakt inte kan motstå! Jag tänkte slå på stort, och sälja ut en maaaaaassa Biller-smycken. Det är ringar, broscher, örhängen och allehanda nyckelringar som väntar på att bli dina. Samtliga handgjorda av mina egna små korvfingrar.

Jag tar 100 spänn styck för allt utom ringarna, de kostar åttio kronor. Plus moms. Och några ynka korvören i porto, förstås, men det kan ju inte bli så många pix.
Är du intresserad: Maila mig på malin@biller.se, ge mig din adress och säg vilken/vilka du vill ha, så kommer det en litet nätt paket på posten! 

Kom igen, unna dig själv eller en kamrat ett äkta trams-smycke i sann Billeranda! Det är först till kvarn som gäller.

Vi kör igång: Nyckelring Tandgubbe 

Brosch Lady in La la-land 

Nyckelring Oscar

Ring Tandbubbe


 Örhängen Crazy Hat Lady

Örhängen Tyra tittar i diket

Örhängen Bedårande brud

Ring Bedårande brud

Brosch Crazy Hat lady

Örhängen Glosögda Gloria

Örhängen Lady in La la-Land

Örhängen Allt du behöver

Örhängen Tandgubbe

Nyckelring Helga

 Nyckelring Jesus hälsar

Nyckelring Oscar

Sist men inte minst, så FÅR DU denna snajsiga papperspåse med min logga på, PÅ KÖPET!

Inga kommentarer: