måndag 24 september 2012

Redo att möta världen

Hohoo! Hur mår du denna afton? Jag har känt mig febrig ett par dagar, men nu tror jag det har vänt! Jippi! Måste vara frisk inför festen på onsdag och inför Bokmässan, såklart! Bortsett från att jag är lite sockerspeedad, ovan som jag är vid snask, efter att ha "unnat mig" åtta marianne-godisar. Att jag aldrig lär mig, att jag inte mår bra av att "unna mig", inte socker i alla fall. Nåväl.

Bokmässan ja! Har du vägarna förbi, så kan du på torsdagen se mig och mina kollegor battla mot varandra klockan 17. Det är alltid kul med serietecknarbattle.
Lördagen klockan 10-11 signerar jag i Egmonts monter. 
Likaså söndagen klockan 13-14. Jag blir hemskt glad om du kommer förbi!
På söndagen kommer jag också prata om min nya bok Allt du behöver, på Svenska Tecknares scen. Klockan 10 är det.

Förresten, nu går min bok att köpa! Här till exempel.

Det börjar kännas ordentligt pirrigt nu. Sådär, att jag blir kall om fingrarna (blir ni också det när ni är förväntansfulla?) och har lite fjärilar i magen. Har inhandlat nya, röda pjucks till festen och har vaskat mina paltor, så att jag är hel och ren på mässan.
Ja, sannerligen, nu är jag redo att möta världen!


Inga kommentarer: