tisdag 11 september 2012

Välbehövligt lugn


En av bilderna jag ska ha med på utställningen

Lyssnar på Rodriguez och tar det allmänt lugnt. Eller, jobba måste jag ju alltid, jag gör det bara mer stillsamt idag. Tänkte gå här och pula, packa ner lite inför flytten, göra storkok (ibland är jag så präktig att jag nästan får allergiska utslag på mig själv!) till matlådor. Ta en lång skön promenad i skogen kanske. Hämta ett paket med kläder jag beställt. Mer spännande än så tänkte jag inte att dagen skulle bli, bara välbehövligt lugn.
Nästa vecka är det dags för pressvisning och vernissage på ustälningen Seriestorm i Skövde, där jag samsas med Liv Strömqvist, Lina Neidestam, Sara Granér och Loka Kanarp. Den kommer bli fin!

Jag passar på att hälsa på mamma och styvfar ett par dagar i samband med det, längtar nåt vansinnigt efter dom och lugnet på Skattegården!

Häj!

Inga kommentarer: