onsdag 19 september 2012

Slut på anteckningsblock?

Häj go'vänner! Nu sticker jag strax till Centralen och vidare mot mor och kor. Och styvfar. Ska unna mig att vara ledig minst fem timmar! Och sova länge. Men mest är det en jobbresa. Det är ju utställning i Skövde i dagarna. Redan på fredag ska jag dit, för att hålla workshop, måla en väggmålning och vara med på pressträffen. Ser verkligen fram emot det! Ja, jag är på gott humör idag helt enkelt. Här skulle jag nästan kunna drista mig till att använda en smiley, men avstår och hoppas ni ändå kan utläsa mitt muntra tonfall! Någon heder har man väl som blygsam bloggare.
Annars är jag inte emot att använda smileys, de fyller definitivt en funktion. Bra att peta dit i ett mail, det har tillochmed hänt att jag lagt till en glad gubbe i ett jobbmail, bara för att understryka att jag är snäll och trevlig. Men inte i ett blogginlägg,, där drar jag min gräns.

Hoppas Intresseklubben inte fick slut på anteckningsblock där!

Nu måste jag rusa! Häj!


Inga kommentarer: