torsdag 20 augusti 2009

A friend in need

Det bidde lite sent innan jag fick tummen ur att skriva ett inlägg ikväll. Ledsen för det! Men jag har besök av min äldsta vän, Anders. Vi har känt varandra ända sedan jag som nioåring satt och grät på en kulle vid fritids och han kom och pratade med mig. Vi var udda och lite knepiga bägge två. Men det blev ju folk av oss! Man kan ju undra om det blev det av våra mobbare.
Min nya bok (Om någon...) är tillägnad honom och vår vänskap. Anders=bra.
Och vad gör man när en kär gammal vän kommer på besök? De vanliga sakerna såklart; käkar en massa gott, ser på teve och sminkar sin vän med läbbig lipgloss, sån där "plumper" som ska göra läpparna stora (ibland undrar jag varför jag köper vissa saker).
Han blev riktigt stilig måste jag säga.




Fosterställning i gästsängen. Jag tror han trivs!

Inga kommentarer: