måndag 17 augusti 2009


Jag har skaffat mig en dålig vana.
En jag skäms så mycket för att jag egentligen inte alls kan skriva om så här offentligt. Men here it goes; Jag har börjat följa den vidriga serien Sjunde himlen. För er som inte har fastnat i detta amerikanska, patriotiska träsk med könsroller från stenålder, kan jag bara höja ett varnande finger; börja inte titta! Ni blir fast. Det är något med de där pastellerna och leendena med huvet på sned som drar in en i prästfamiljen. Min teori är att det är en sorts avancerad sekt, som värvar folk framför teven med hjärntvättning. Det finns tillochmed en grupp på Facebook som heter "Jag tittar också på sjunde himlen men försöker dölja det". Jag skäms så mycket över mitt missbruk, att jag inte ens törs gå med i den.
Vad ska jag göra?

2 kommentarer:

Peter sa...

Gjorde jag också förut. Fast jag kollade nog mest bara för min dåvarande tjej gjorde det. =D

En grej som e sjukt, rolig eller nåt sånt är att se allra första avsnittet efter man följt från säsong 7 eller nåt. Ungarna är helt plötsligt små. ^^

Anonym sa...

seeeventh heaven! Signatur mellodin har liksom krupit sig in i det undermedvetna och gjort sig ett litet bo där.
Men fröken Biller, misströsta icke, du har ju funnit Herren i tv-form! Just keep spreadin' tha gospel! ;D