torsdag 21 januari 2010

Samlagsdockor på teve


...eller fick man det?


Nu har jag sett en riktigt sjuk dokumentär igen. Eftersom jag i det förra inlägget ju lovade att aldrig mer använda fula ord, får jag väl kalla det filmen handlade om för "samlagsdockor" och inte knu...Nä, Real dolls heter de visst på engelska. Det är naturtrogna (nja det beror väl på hur man ser det, vet inte om porrstjärnorna som stått modell är särskilt naturtrogna de heller) monster i nån sorts latex, som skrevar och har en krok i ryggen så att man kan hänga upp dom i taket . Man kan även göra mycket annat med dom, men det tänker jag inte gå in på här. Dyra som skam, och kan beställas med extra allt (inklusive äkta skandinaviskt könshår). Det är sjukt.
Men sjukast var ändå den kvinna dokumentären handlade om; hon lät beställa sin egen samlagsdocka, som en exakt kopia av sig själv. Sedan gifte hon sig med dockan i Vegas, och så fick man se små snuttar från deras bröllopsnatt. Jag är fortfarande skakad efter denna dokumentär, och kan inte låta bli att tänka: Ur led är teve- tiden! Inte fick man se några samlagsdockor i Hylands hörna?

Inga kommentarer: