tisdag 10 augusti 2010

Oscar Wilde sa aldrig "typ"


Hej på er! Jag har just lagat mig en kopp varm choklad för att lugna mina uppretade nerver med. Men nu känns det mycket bättre. Jag tycker inte att Gellerfelt är snäll, och man SKA vara snäll, så det så. Tråkig publicitet att Svenska Dagbladets läsare nu får en bild av mig som "Den där vidriga serietecknaren som driver med stackars barns kromosomöverskott" när det ju inte stämmer. Ja, jag har ju skojat till det lite dumt ibland, så att folk tagit illa vid sig, men jag är SNÄLL, jag lovar. Nä, jag ska inte snöa in på det där med att det är synd om mig som inte får skoja om vad jag vill. Istället tänker jag citera hedersknyffeln Oscar Wilde:

"The only thing worse than being talked about is not being talked about."

Det finns ingen dålig publicitet, typ.

Fast Oscar Wilde skulle aldrig säga "typ"

Inga kommentarer: