onsdag 4 augusti 2010

Toodiloo

Hello hello! Ajm in London. Darfor kan jag inte skriva nagra vokaler med prickar over. No pricks on the vowels over here.
Oj oj, vad jag alskar den har stan! Har redan gjort av med 75 % av min reskassa pa strunt och harligt trams, samt en del fina grejer (en rod beatlesvaska!!!). Idag gar farden vidare mot Dorset. Det lutar at att vi far skjuts av en annan engelsk dam som heter Anne. Jag har aldrig traffat henne, men har mig en inre bild av den dar figuren i Little Britain, ni vet, med samma namn, hon (eller han snarare) med nattlinne och kofta som sager IIIIIII IIIIII IIIIIH och gor obscena saker.

Vi har just checkat ut fran ett lagom sunkigt hotell dar det luktade lik i korridoren (Kim sa det, och han borde ju veta eftersom han har begravt en hel del sadana). Det kan ha varit den ackliga gubben som satt bakom mig pa frukosten ocksa, i sa fall ar det illa stallt med manskligheten. I alla fall den manliga halvan. Kanske ska jag ocksa sluta tvatta mig och anvanda deo... Lagom till Bokmassan rentutav. Sa kan jag ga runt dar och prata serier och lukta lik samtidigt. Na, jag tror jag skippar det. Nu ska vi ta en tur pa stan. Vi hors! Toodiloo sa lange my friends!

1 kommentar:

Caroline Dyfverman sa...

Hare bäst och hälsa gubben så gott.
Kram