måndag 27 februari 2012

klämkäckt värre


Hej vad det går. Nej, låt mig starta om, så där klämkäckt kan man ju bara inte inleda ett blogginlägg; Jag jobbar som en liten gnu just nu (det rimmade, herregud vad jag börjar bli övertrött). Har precis lagt sista handen på bokslutet (innan revisorn får rasket), skrivit en stipendieansökan, dansat zumba för första gången i mitt liv, tuschat strippar samt klurat på min nästa bok. Jag kanske ska utveckla det där sista: I höst kommer jag ut med en ny humorseriesamling på Egmont kärnan. "Allt du behöver" ska den heta och kommer inte likna något annat. Jag lovar återkomma om lite mer detaljer, just nu är vi bara i startgroparna, och jag håller som bäst på att formge ett omslag till den. Så himla kul att få göra en sån här grej!
Nu ska jag varva ner efter en lång dag, med en stund framför Äkta människor. Gillar den serien skarpt.
Och bara för att jag har åkt den idag, så avslutar jag detta klämkäcka inlägg med denna lilla snutt av Galenskaparna.

Pöss!

Inga kommentarer: