tisdag 14 februari 2012

Min fulmusik vill jag ha ifred

Änna serie, som inte har mä inlägget att göra. Men den är ny. Kan tillägga, att jag har en stark fobi mot saker som är inlagda i formalin!


Det övergår mitt förstånd, att många kopplar sitt Spotify-konto till Facebook! Det är ju så infernaliskt privat, vilken musik man lyssnar på. Jag skulle hellre vilja att det stod där längst upp till höger, så att alla kunde se, att nu bajsar Malin Biller Bredefeldt, hon har diarré. Eller liknande, beroende på dagsform. Det är mer intimt att berätta för kreti och pleti, vilken låt man spelar för tillfället. Jag skulle, till exempel hellre dö en smärtsam och utdragen död, än att avslöja att jag ibland lyssnar på fulmusik som Girls Aloud när jag tränar, hellre få skörbjugg och borelia och ett gäng andra oattraktiva sjukdomar, än att någon skulle veta att jag ibland lyfter skrot till tonerna Sugababes, och jag dricker hellre avslaget kamelkiss än låter mina avlägsna facebookkompisar invigas i hemligheten, att jag ibland har ett behov av att jogga till tonerna av Justin Bieber. Nej det betackar jag mig för.
Min fulmusik vill jag ha ifred.

Ni inser nu va, att med denna nya information jag gett er, måste jag döda er!

Vad säger man på det, glad Alla hjärtans dag kanske?
Pöss!

2 kommentarer:

Caroline Dyfverman sa...

Du är ju bara för under ;o) men jag är som du gillar det mesta :o)

Nora sa...

haha :)