onsdag 29 februari 2012

En hel jäkla massa

Ungefär så här känner jag mig ikväll.

Ursäkta mig en stund, innan jag börjar skriva! Jag ska bara sätta på nån riktigt dålig musik på hög volym, för mina klampande grannar.

Såja.

Det har varit en lång men kul dag. Har hunnit med en hel jäkla massa. Såsom att träffa en personlig tränare på mitt nya gym (födelsedagspresent i förskott till mig själv), och få lite tips och råd. Jag kommer inte gå så ofta, men de pengar jag förr lagt på cigaretter kan gott gå till nåt vettigt. En investering i mig själv.

Så har jag gått lite ärenden, och spånat idéer på ett café med inte mindre än elva latte-mammor med barnvagnar och medföljande bebisklump av olika ljudkaliber. Det var något lättare att kläcka idéer på spårvagnen senare.

Och idag var första dagen i Serieateljén. Där tänkte jag sitta nån gång då och då, när jag vill ha lite folk omkring mig och byta jobbmiljö. Jättegoa människor (vad annars, det är ju Göteborg!). Så där kommer jag säkert trivas.

Nu ska jag byta musik, jobbar inget bra till Sir Mixalot's "Baby got back". Får nog bli First Aid Kit i stället (jäkla bra de där tösera!!) Sedan ska jag kasta mig över en hel massa strippfärgläggning.

Önskar eder alla en ytterst trevlig afton!

Inga kommentarer: