tisdag 28 februari 2012

Världsliga saker

Jag filar och filar och putsar och putsar på förslag till bokomslag. Det börjar likna nåt nu.

Tror ni inte min dator kraschade igen?? Jepp. Och jag upptäckte, till min förtret, att jag missat att göra backup på en hel massa grejer. De är puts väck nu. Så det blir till att börja från scratch. Ja ja, vad ska man göra? Nu har jag en fungerande dator i alla fall, och har lovat mig själv, dyrt och heligt, att alltid ha backup i framtiden, samt inhandla en extern hårddisk. Men oj, vad allt blev försenat av detta datorkaos! Blir till att jobba in en hel massa.
Så nu är jag lite mör. Men bokslutet är färdigt, och jag börjar ha pejl på läget när det gäller mina deadlines igen.

Så, så särskilt mycket skoj har jag inte att berätta om. Just nu är det mest jobb, träning och webteve för att vila den överhettade hjärnan mellan varven, som gäller. Men jag ska inte klaga. Vad är väl en hårddisk, mot en när och kär av kött och blod? Så länge alla de mina mår bra, så är datorkrångel ytterst världsliga saker, som Karlsson på taket brukade säga.


Inga kommentarer: