måndag 20 februari 2012

Riktigt fint

Borta bra men hemma bäst.

Åååååh jag mår illa! Det är ingen höjdare att åka baklänges på X2000. Hej vad det går.

Jahopp, vad tyckte ni om Melodifestivalen då? Den där oreange karlen blir jag inte riktigt klok på, fast han verkar ändå rar på något sätt. 
Jag och en killkompis på Östra Grevie folkhögskola, skrev en schlager för längesedan. Du är min evighet, hette den. Riktigt bra låt, med fantastisk nödrimstext. Vi övade tillochmed  in en käck liten dans att använda vid framförandet. Men det blev aldrig av att vi skickade in den. Synd, den hade säkert vunnit hela skiten. 

Vet ni, det känns riktigt som att komma hem, att komma till Göteborg! Visst är det underligt?Men bra. Och jag lääängtar hem till mitt snajsiga arbetsrum nu.
Vi har minsann fått det riktigt fint.

Inga kommentarer: