måndag 29 oktober 2012

Ledig kväll


Hur har ni det denna söndagsnatt/måndagsmorgon? Själv har jag tagit en ledig kväll, och har roat mig med att pyssla julklappar (varför vänta med roliga saker?) och se på Father Ted.
Gårdagskvällen spenderade vi med våra vänner, varma jättefamiljen Asprou, och firade invigningen av Rebeccas nya tatueringsstudio i Örebro. Så himla fin kväll! Efteråt gick vi alla (typ femton pers) ut och käkade grekiskt, samt pratade en massa och hade jäkligt kul.

Tack vare den extra sovtimmen som vintertiden gav oss i morse, var jag inte ett vrak när jag vaknade, men passade ändå på att sova nästan hela vägen hem i bilen. En fördel med att inte ha körkort.
Nu känner jag mig redo för en ny arbetsvecka. Ska göra klart min Galago-serie i dagarna, och rita färdigt en del till en broschyr om hälsa på högstadiet. Man kan ju inte vara ledig hur mycket som helst, det lär vara skadligt.
Häj.


Inga kommentarer: