onsdag 3 oktober 2012

Vilken ände ska jag börja i?

Med att berätta lite om releasefesten kanske? Den blev riktigt trevlig. Det var fina Jenny Berggrund och jag som hade gemensamt släpp för varsin bok. Hennes bok kan du köpa här (och min här). Våra vänner på Serieateljén hjälpte oss att ordna en mysig kväll. Och Lovisa Ståhl spelade så vackert att man fick noppeskinn!

 Helena Bergendahl från studion, hade hjälpt oss en hel massa. När vi inte trodde det kunde bli bättre, smög hon dit en godiskaktus och ett korvpiggsvin. Är det kalas så är det! Jag krängde en hel del böcker.


NWT kom förbi och intervjuade mig, det var sköj! Tur att man höll sig nykter hela kvällen, annars hade jag aldrig orkat med Bokmässans strapatser.

Tack fina vänner i ateljén och tack alla ni som kom och gjorde kvällen fin!

Inga kommentarer: