torsdag 22 november 2012

Be a part of history


Jag kan inte få nog av denna lilla videosnutt! Och nu ska jag få vara med på ett litet hörn i projektet!! Hur coolt är inte det? Allt tack vare ett foto jag har efter pappa, från Beatles spelning i Sundstaaulan 1963. Det är min käraste ägodel, och när jag så fick höra, att The Beatles Live! project söker just sådant, hörde jag av mig till dom, och de nappade! Tyvärr, vet jag inte vad pappas kompis, som tog fotografiet heter. Självklart skulle de vara intresserade av att veta det. Så, om det sitter någon gubbe, som torde varit runt 17 när fotot togs, och vet med sig, att det är just han som förevigat Paul, lite av John, samt Ringos trumset, hör av dig!
Här är fotot:




1 kommentar:

Anonym sa...

coolt! älskar beatles - hur kan en inte göra det liksom?! :)

emma