tisdag 27 november 2012

Välgrillad

Åh, vad jag stör mig, att det inte går att visa riktigt stora bilder i blogger! Om jag trycker i alternativet "extra stor", så syns inte hela bilden. Hoppas ni förstås utan att jag behöver tjata, att, om ni klickar på bilderna så blir de mer läsbara!

Underligt nog, är jag mindre PMS:ig idag. Miraklens tid är ej förbi? Men jag drömde konstiga drömmar den gångna natten: först att jag förberedde mig för jordens undergång (genom att baka pepparkakor?), och sedan att jag flyttade in i ett sunkigt kollektiv med Josefin Svenske och Marcus Ivarsson, och ritade serier tillsammas med dom ända till Armageddon (vilket i och för sig var ytterst trevligt för de är bra folk).
Vaknade konfunderad men lättad över att jorden inte gått under. Ännu... Men den 21e december då ni...
Nejdå, men jag tror det kommer bli en dramatisk förändring på något sätt. Hur vet jag inte, men något måste hända, om vi ska rädda vår stackars jord. Världens ledare MÅSTE tänka om, och ta klimathotet på allvar, annars vill i alla fall inte jag sätta barn till världen. Vi kan inte fortsätta missbruka vår planet, det håller inte. Ändå konsumerar vi som aldrig förr (och jag vet att jag kastar sten i glashus nu, jag som skrivit porrinlägg om Gekås).

Hoppas det blir något bra av det här i längden.

Apropå pepparkaksbak, här får ni en stripp med en välgrillad solarietant!

Pöss!

Inga kommentarer: