tisdag 20 november 2012

Du då?

Det börjar dra ihop sig nu, mot att få gå loss med själ och hjärta i julpyntande!!! Jag känner redan nu, att jag börjar bli lite lätt bajsnödig av iver. Hur ska det här sluta? Och så fort jag får in en slant, tänker jag rusa till Indiska och frossa i ljuslyktor och glittrigt plotter. Jag måste hålla mig i stolen vid blotta tanken!

Idag ska jag färglägga bilder till en broschyr om hälsa på högstadiet, och lyssna på en bra bok. Sedan tänkte jag traska till ateljén, för miljöombytet och det goda sällskapets skull. Väl där är planen att jag ska kläcka idéer till strippar. Kanske går jag och tränar efteråt, får se hur jag känner mig (lyckades sträcka min muskel rätt rejält i förrgår. Aj.). En jämngrå, geggig dag som denna (ja, det är faktiskt en grå gegga utanför fönstret), måste man ta till alla knep för att göra livet lite roligare.

Vad ska DU göra idag?

Inga kommentarer: