tisdag 6 november 2012

Tummar och tår


















Hej på er! Ursäkta avbrottet! Jag tog ledigt några dagar, för att åka ner till Halmstad och Malmö med mamma. Och tända ljus för morfar. Usch, vad tungt det känns!


Men jag tror ledigheten var välbehövlig.

Måtte det bli advent snart, i stället för det här mörka, blöta höstrusket!! Jag gillar inte att känna mig låg (vem gör förresten det när jag tänker efter?).

Nu ska jag strax leverera min serie till Galago, samt rita en bild till Svenska kyrkan. Kanske lyssnar jag på Barnen från Frostmofjället för artonde gången, bara för att jag behöver lite tröst. Och så håller jag tummar och tår, att Obama får sitta kvar!! 

2 kommentarer:

Helena sa...

Låter bra med lite paus och tända ljus. Höstrusket med regn på tvärsen och underifrån är tyvärr den (enda?) stora nackdelen med att bo i Göteborg. Men det finns mycket annat som uppväger det! Snart blommar krokusen på alla gräsplättar och det går att sitta på Cafévas uteservering och äta soppa.

Malin Biller sa...

Det har du rätt i :-D
Och snart är det advent, min bästa tid på året!
kram