måndag 10 oktober 2011

Gött mos!

Ser ni hur han glittrar?


Häj. Vad det är gött här på landet, man får en sån arbetsro. Jag hade egentligen tänkt ta bussen in till Lidköping och träna, men ändrade mig. Det var mycket skönare att skrota runt hemma hos mamma, helt ensam och bara jobba (mamma var på jobbet och styvfar likaså). Jag får passa på att träna i morgon efter workshopen i stället. Mitt gym tillhör nån sorts kedja som har typ "vän-gym" över hela världen. Och med ett snajsigt travelpass har jag fri tillgång till samtliga. Och det är ju väldigt gött mos!

Så idag har jag fått en hel del gjort, plus hunnit laga en ätlig broccoligratäng och slötittat på några avsnitt av Skavlan. Han är ju så trevlig att titta på den där norrmannen. Fast han säger "Ehhhm..." väldigt ofta. Men det kan man förlåta honom, för han har så glittriga ögon, det lilla livet.
Kevin Costner, en av hans gäster, däremot, var tråkig som trä. Han trodde på allvar att hans film Waterworld var älskad av oerhört många, bara missförstådd av kritikerna. Jag har sett Waterworld. På bio. I Karlstad. Jag tror kritikerna förstod helt rätt.

Nu ska jag skissa lite till Lovisa Ståhls musikvideo, ringa min man, och sedan är det dags för Det okända. Kan moset bli ännu godare? Trodde inte det va!

Inga kommentarer: