lördag 1 oktober 2011

Maat! Maaaaaaaat!

Idag har jag lyxat till det med en ny duschcreme. Ibland är jag lite crazy sådär.



God kväll i stugan! Vad har ni för er? Kanhända sitter ni inte vid datorn en fredagskväll. Men det gör jag (obviously), och här trivs jag bra.
Har precis färglagt strippar en god stund och lyssnat på Angela's Ashes av Frank McCourt. Den är lika bra varje gång. Har ni inte läst den ("Ängeln på sjunde trappsteget" heter den på svenska), så gör det! Bästa boken alla kategorier, i mitt tycke.

Egentligen har jag svårt att skriva just nu, jag är helt förbi av hunger. Fingrarna darrar mot tangenterna, så svag är jag. Min käre man lagar fantastisk mat, men det tar sin lilla tid innan det blir klart och idag är jag extra hungrig, efter ett svettigt tränningspass. Nu pratar han visst i telefon också. Jag förtvinar här! Maaat! Maaaaaaaat!

Får väl passa på att göra lite nytta medans jag väntar på födan; slänga iväg några jobbmail och färglägga lite mer. Sedan kan det hända att jag eventuellt somnar i soffan.
Det är så jag toppar en fredagskväll.

Pöss!


Inga kommentarer: