söndag 30 oktober 2011

Salt och blandat

Ännu mer saltskissande idag.

Häj. Nu är jag så trött i hövve att jag alldeles strax ska krypa till kojs och göra min snarkande make sällskap. Vi ska på galej i morgon, kalas i Örebro minsann. Jag ska ha på mig festblåsan och pumps som jag nästan kan gå i. Det ni! Hoppas bara inte födelsedagsbarnet läser min blogg, för det ska vara en överraskningsfest.

Idag har jag skissat, tuschat och tränat, lyssnat på Molnfri bombnatt av Vibeke Olsson. Samt ätit gott och tagit en tupplur i tevesoffan. Det är ju inte lördag och löning för intet! (Upptäckte just i skrivande stund att det hunnit bli söndag, men vad fasen).

Två veckor som rökfri nu. Hurra hurra! Det har inte varit lätt, men oj, vad jag är glad att jag avverkat de första fjorton helsikesdagarna!

Nej, go'vänner, nu är det dags för mig att snarka.
Nattinatti!

Inga kommentarer: