tisdag 4 oktober 2011

Min dag i bilder

Idag har jag:
Druckit alldeles för mycket kaffe. Min arma mage klagar, men ack, så gott det är med becksvart Zoegas!
Jag har bakat bröd som bara blev lite bränt, fast mest ser ut som bajs när det ligger i påsen...
...Fått blommor av min man, eftersom jag fått veta att jag får Landstingets i Sörmland (observera min perfekta grammatik här, tack!) kulturstipendium (!!) Gööööött mos!
... Sedan kikade jag på när maken torkade det halvt ton trattkantareller som vi fått av våra vänner. Några kilo bidde till smaskig svampsås. Tack för det!
...Och så läste jag Populär historia på bibblan. Göring såg allt bra tramsig ut! Alldeles rund och ond...
...Sedan färglade jag Lutande tornet i Pisa. Bland annat. Billerserier, alltså...
... Och läste den nya bok som jag fått av min kompis Tony.

Dä ni!

1 kommentar:

Caroline Dyfverman sa...

STORT grattis till Landstingets i Sörmland kulturstipendium, du är såå duktigt och jag älskar dig :o)