måndag 17 oktober 2011

Vaaarför?

Psst! Ni vet väl att Biller går att läsa på Msn nu!


Vaaaaaarför började jag en gång röka??? Vaaarför? Det är ju ett helvete att sluta med skiten (ursäkta mitt ovårdade språk, men abstinensen gör mig sådan!)! Den här dagen, ett liv, som Farbror Melker sa. Så lång har den känts. Och om hela mitt liv varit som denna dag, så hade jag skrivit arton dubbelt så svarta serieromaner som Om någon vrålar i skogen, vid det här laget. Det hade det baskemig funnits stoff till. Samt börjat fundera över vad jag hittat på i mina tidigare liv, som förtjänat sån eländig karma i detta. Hitlers hantlangare månne?
Jag har varit nära att bara ge upp rökfriheten och kasta mig in i tobakskiosken cirka trettio gånger. Men envis som jag är, och prestige som jag har, har jag låtit bli.
Men lätt är det ta mig tusan inte!

Ja ja, nog med mitt röktjat. Bättre att tänka på annat. Snart kommer jag ha en ny, tjusig hemsida, till exempel. Det är kul! Jag ska träffa en hemsidessnickrare jag känner på onsdag.
Nåt mer kul? Tja... mina fingertoppar luktar inte gammal fimp längre, utan doftar olika, beroende på vad jag pillat på/kliat i. Ibland gott, ibland mindre gott. Men inte fimp.

Nu ska jag använda samtliga fingrar på ena handen till att klappa mig riktigt jävla hårt på axeln.

3 kommentarer:

Helena sa...

Klapp, klapp.

Pernilla sa...

heja dej. Klappa på axeln från mig me!

Malin Biller sa...

Tack:-)