tisdag 10 juli 2012

Idag har jag:

Ätit världens godaste mörka choklad...
 ...Skissat strippar...
... Och varit närsynt i största allmänhet.

Ja, och så har ju jag och maken haft picknick med våra vänner förstås! Vädergudarna var på vår sida, för det kom bara några få regnstänk. Riktigt trevligt var det. 
Efter picknicken passade jag på att kika förbi gymmet för att svettas som en klimakterietant (varför vänta?) och lukta på andras varma armhålor. Så har jag pratat en god stund med kära Greger, och förundrats över att någon ställde sig i backen utanför för att tuta i en lur mitt i natten. Fäbodjäntan typ? Det lät lite spöklikt. Folk är underliga. I nästa liv ska jag bli eremit.
Vi börjar bli rätt trötta på att bo härute i sunkförorten, längtar efter ljus och rymd, efter ett trevligare område, där folk inte kastar påsar med haricots verts i rabatten (ja, idag hade de verkligen gjort det utanför) och skränar. Och här vill jag förtydliga, att det INTE är de av utländsk härkomst som förmörkar min dag, som sverigedemokraten hade kunnat tolka in, bara för att jag beklagar mig över förorten. Nej, det är vanliga ohederliga svenskar. Såna som har flerfärgat hår, tribaltatueringar i nacken och som askar ner i sina barnvagnar medan de vrålar till sina stackars ungar. 
Är det någon som har en central lya på lut, minst en trea, hör av er!! malin@biller.se är adressen. Men skicka nu inte en massa spam om penisförlängning nu, bara för att jag lade ut min mailadress! Min penis är lång nog som den är.

Just det; idag har jag varit glad över de fina recensioner min bok fått i Danmark!! 

Nej vänner! Åter till ritbordet. Och de sista bitarna mörk choklad.
Gunatt!

Inga kommentarer: