lördag 7 juli 2012

Ystadsgatan i mitt hjärta

Ho ho! Har jag någon endaste läsare kvar efter detta blogguppehåll? Hoppas det! Det var inte planerat, jag hade tänkt blogga på min lilla Malmö-tripp, men min dator ville annorlunda. Och Gregers dator är död och begraven. Att sitta på ett sunkigt internethak kändes inte så lockande när sommaren var som varmast. Alltnog, det blev inget bloggande under min minisemester.


Jepp, jag har varit i Malmö. En handfull fantastiska dagar, när jag strosat runt, gosat med Gregers katter, gosat med Lisas rundnätta katt Steve Bobby, gosat med hunden Elvis, hängt med gamla vänner och bara njutit. Och sjungit karaoke på sunkpub!! Det ni! Inte klokt vad man hinner med på tre dagar.
Här kommer en bildkavalkad. Håll i hatten och ta emot!



Kattla på goshumör.

Stella på min gamla gata (Ystadsgatan i mitt hjärta)

Bästa Malin. Thaimat på Möllevångstorget

En skylt alla malmöiter känner igen (finns i lite olika varianter, alltid med påståendet/frågan "Vet ni!!!")

Steve Bobby är lite... ja eh, lite rundnätt. Men ack så kelig!


Malin och Anders sjunger karaoke för allt vad tygen håller.

...Och jag känner mig rejält nervös innan det är min tur att äntra scenen. Ziggy Stardust bidde det.

Inga kommentarer: