måndag 29 augusti 2011

Dä var min dag dä

En sån där serie

Då var det pysslardags igen. Jag har just knåpat ihop lite beatlessmycken att pråla med på Bokmässan. Känns mer som jag än den där röda fodralklänningen i kondommaterial från Bon Prix.
Annars då? Jag har varit inne och tränat en sväng, dans bidde det den här gången. Och så har jag haft min väninna Aina här på eftermiddagsfika. Jag hade slängt ihop en äppelpaj som bara var lite bränt, och så något vispad vaniljvisp till det.
Och så har jag skrivit en krönika och ritat såna där serier förstås, samt ätit smarrig kyckling som min make tillagat.
Dä var min dag dä. Hur var eran?

2 kommentarer:

Ellen sa...

Själv började jag skolan igår! Nu är jag student igen sörru. Och det känns ganska kul.

Malin Biller sa...

Åh vad spännande hörru! :-D